Városlista
2024. április 25, csütörtök - Márk

Hírek

2021. Március 11. 15:10, csütörtök | PR

Szinkronstúdiók segíthetik a marketingesek munkáját

Szinkronstúdiók segíthetik a marketingesek munkáját

Az online marketing területe folyamatosan változik és a marketingeseknek követni kell a trendeket.

Egy ideje már a videós tartalmak felé kezd fordulni a hirdetési piac, aminek kihasználásához a szinkronstúdiók nagy segítséget adhatnak.
Az elmúlt néhány év hozadéka, hogy a videós tartalmak egyre jobban előretörnek a hirdetési piacon. Már nem elegendő, hogy egy jó grafikával, vagy ütős szlogennel lepjük meg a fogyasztót. Szükség van videós reklámokra is, de sokan nem mernek belevágni, mert tartanak tőle, hogy túl nagy falat. Nekik segíthetnek a szinkronstúdiók a profi videós tartalmak elkészítésében.

Miért a videó?

Az emberek ingerküszöbe folyamatosan emelkedik, így új formák, úgy csatornák kellenek az érdeklődésük felkeltésére. A szakemberek már két-három éve mondják, hogy a videós hirdetésé a jövő. A Facebookon 64 milliárd videómegtekintés történik naponta (!), és a platform is jobban támogatja a videós hirdetések megjelenítését, mint a sima hirdetésekét. A Youtube pedig már évek óta csak 5 másodperc után teszi kattinthatóvá a hirdetéseket.


Hogyan használd?

Nem kell százezreket beleölni egy videó elkészítésébe. Már otthon is, akár ingyenesen elérhető eszközökön néhány kép animálásával el tudsz készíteni egy 10-15 másodperces hirdetést. Ennél hosszabb ne is legyen, mert már ez sok egy átlagos felhasználó figyelmének.

Amit nem tudsz egyedül megoldani, az a profi hangalámondás. Ehhez érdemes szinkronstúdió segítségét kérni. Bátran kérj árajánlatot! Egy két mondatos felvétel nem fog százezrekbe kerülni és egy ismert hang jobban megfogja az emberek figyelmét. A szinkronstúdióban profikkal dolgoznak és a hang minősége is tökéletes.

Vannak korlátok

Míg a videó tökéletes új eszköz lehet a marketingesek kezében, fontos tisztában lenni a korlátaival. A Facebook esetében a felmérések azt mutatják, hogy az ideális videó hossza 1 perc. Instagramon ez már csak 30 másodperc. Youtube-on pedig a legtöbb esetben 5 másodperc után kattintható a videó. Mindez azt jelenti, hogy az első 5-8 másodpercben meg kell, hogy jelenjen a kritikusan fontos információ.

A másik fontos tétel, hogy vannak platformok, ahol a videó eleve hang nélkül fut le. Ha ilyen helyre hirdetsz, felesleges hangalámondásra költeni, viszont a feliratozást semmiképp ne hagyd ki.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Április 22. 19:37, hétfő | PR

Indul a Nemzeti Faültetés Napja: Legyen Magyarország Európa legzöldebb országa!

2024. április 22-én, a Föld napján indítja útjára a 10 millió Fa országos közössége a Nemzeti Faültetés Napját

2024. Április 16. 10:59, kedd | PR

K&H: ennyivel emelkedett a gyerekinfláció

háromezer forint ma már nem elég két hamburgerre, két évvel ezelőtt még három is kijött ennyiből

2024. Március 06. 10:17, szerda | PR

K&H: a látvány mindent visz

az iskolások zöme értékelné, ha szakembertől hallana a pénzügyekről

2024. Március 06. 07:26, szerda | PR

Új számsorsjátékkal jelentkezik a Szerencsejáték Zrt. – Itt a Napi Mázli

Tíz évvel az Eurojackpot hazai megjelenése és közel húsz esztendővel a legutóbbi magyar fejlesztésű lottó bevezetése után új számsorsjátékkal jelentkezik a Szerencsejáték Zrt.