Városlista
2025. július 27, vasárnap - Olga

Hírek

2021. Március 11. 15:10, csütörtök | PR

Szinkronstúdiók segíthetik a marketingesek munkáját

Szinkronstúdiók segíthetik a marketingesek munkáját

Az online marketing területe folyamatosan változik és a marketingeseknek követni kell a trendeket.

Egy ideje már a videós tartalmak felé kezd fordulni a hirdetési piac, aminek kihasználásához a szinkronstúdiók nagy segítséget adhatnak.
Az elmúlt néhány év hozadéka, hogy a videós tartalmak egyre jobban előretörnek a hirdetési piacon. Már nem elegendő, hogy egy jó grafikával, vagy ütős szlogennel lepjük meg a fogyasztót. Szükség van videós reklámokra is, de sokan nem mernek belevágni, mert tartanak tőle, hogy túl nagy falat. Nekik segíthetnek a szinkronstúdiók a profi videós tartalmak elkészítésében.

Miért a videó?

Az emberek ingerküszöbe folyamatosan emelkedik, így új formák, úgy csatornák kellenek az érdeklődésük felkeltésére. A szakemberek már két-három éve mondják, hogy a videós hirdetésé a jövő. A Facebookon 64 milliárd videómegtekintés történik naponta (!), és a platform is jobban támogatja a videós hirdetések megjelenítését, mint a sima hirdetésekét. A Youtube pedig már évek óta csak 5 másodperc után teszi kattinthatóvá a hirdetéseket.


Hogyan használd?

Nem kell százezreket beleölni egy videó elkészítésébe. Már otthon is, akár ingyenesen elérhető eszközökön néhány kép animálásával el tudsz készíteni egy 10-15 másodperces hirdetést. Ennél hosszabb ne is legyen, mert már ez sok egy átlagos felhasználó figyelmének.

Amit nem tudsz egyedül megoldani, az a profi hangalámondás. Ehhez érdemes szinkronstúdió segítségét kérni. Bátran kérj árajánlatot! Egy két mondatos felvétel nem fog százezrekbe kerülni és egy ismert hang jobban megfogja az emberek figyelmét. A szinkronstúdióban profikkal dolgoznak és a hang minősége is tökéletes.

Vannak korlátok

Míg a videó tökéletes új eszköz lehet a marketingesek kezében, fontos tisztában lenni a korlátaival. A Facebook esetében a felmérések azt mutatják, hogy az ideális videó hossza 1 perc. Instagramon ez már csak 30 másodperc. Youtube-on pedig a legtöbb esetben 5 másodperc után kattintható a videó. Mindez azt jelenti, hogy az első 5-8 másodpercben meg kell, hogy jelenjen a kritikusan fontos információ.

A másik fontos tétel, hogy vannak platformok, ahol a videó eleve hang nélkül fut le. Ha ilyen helyre hirdetsz, felesleges hangalámondásra költeni, viszont a feliratozást semmiképp ne hagyd ki.

Ezek érdekelhetnek még

2025. Július 23. 16:04, szerda | PR

digitális detox: hogyan nyaralhat önfeledten? -a tudatos tervezés, az okoseszközök átgondolt használata segít

Budapest, 2025. július 22. - A nyári vakáció a feltöltődésről szól – legalábbis így lenne ideális.

2025. Július 18. 09:36, péntek | PR

Egy életre szól, minél hamarabb kezdődik, annál jobb

a fiataloknak is érdemes hosszú távra vagy a váratlan kockázatokra szóló biztosítást kötniük

2025. Július 14. 16:07, hétfő | PR

Kertészeti munkát nyert a Jánosik Kft. a Kazinczy Emlékparkban

Ismét megbízást kapott a Jánosik és Társai Kft. a sátoraljaújhelyi Kazinczy Emlékpark területén, a park gondozási munkálatainak ellátására, egy újabb, nyílt közbeszerzési eljárás eredményeként.

2025. Július 03. 16:43, csütörtök | PR

Időjósból időutazó: Németh Lajos a Szigetvári Várban kalandozott ,Vitézzé avatták

A Szigetvári Zrínyi Vár falai között barangolt a népszerű meteorológus Zrínyi Miklós nyomában. Hiteles, szórakoztató élményeken keresztül mutatta be elődjeink történelmi örökségét!